Zöldborsófőzelék 7. – cukorborsóból

Bors and Pepper:

Ha valaki megkérdezné, mi a kedvenc ételem, azt válaszolnám: cukorborsó fözelék és krumplistészta. Anyukámnak nehéz dolga volt velem kislány koromban, mert egy kezén meg tudta számolni, mit szeretek, ezért képtelenség volt kitalálni, mit fözzön (vagy inkább könnyü?). Nem, nem könnyü, mert a család nem csak belölem állt, például a mindenevö növérem is ott volt, és a kicsit válógatós Apukám is. Az évek során sokat fejlödtem persze, de azért nem vagyok egy “gourmet”, a kedvenc ételeim is mutatják ezt. A föiskolai lakótársaim is emlékezhetnek rá, hogy minden héten vittem a cukibori fözeléket (persze mindenki más zöldborsónak hívta) és ha föztem, akkor krumplistésztát készítettem. Mindegyiket természetesen Anyukám receptje alapján. Szóval ezt a receptet (is) Anyukámnak ajánlom, igaz nem a legelegánsabb étel ez, de azt hiszem érteni fogja. Föleg így, Anyák napja közeledtével…

2011.December.02
Forrás:

Bors and Pepper

2 hozzászólás to “Zöldborsófőzelék 7. – cukorborsóból”

  1. Ez a recept teljes egészében, mind a kép, mind a szöveg a http://borsandpepper.blogspot.com/2011/04/cukorborso-fozelek.html oldalról lett ide besámolva. Ha legközelebb megtetszik a receptem vagy a fotó, amit én készítettem, kérlek kérd az engedélyem, hogy használhasd a Te oldaladon vagy legalább visszamutató linkkel jelezd, hogy honnan származik a recept teljes egészében. A Bors&Pepper blog és a recept tulajdonosa

Hozzászólás